Jump to content
Sign in to follow this  
Marduk2

Warped playing board? - replacement boards shipping in January

Recommended Posts

As the instigator of that particular BGG thread, just let me say that this mis-cut issue in no way dampens my enthusiasm for GoT2 or FFG. The company stood up admirably to make thing right. FFG has a solid rep in the industry for excellent customer service and once again has shown they deserve it (although  I do miss Thad...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Here is everything I've learned by going through the process myself.

You need to email: customerservice@fantasyflightgames.com

Requesting a replacement AGOT version 2 board due to miscut / misalignment issues.

With the following information (as required by FFG support);

Name: xxx
Shipping Address: xxx
Phone Number: xxx
Email: xxx


Replacement boards should ship in January maybe - with a followup email from FFG presumably when they do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.  I know I'm getting AGoT 2nd edition for Christmas but won't know until then whether my board has a warping problem.  I hope the offer of replacement boards is still good after Christmas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 I got this game for xmas. It's great. However, my board was also warped. But only a little bit. Putting some other board games over it to flatten it out overnight seems to have fixed things up. How warped were other people's boards? Is mine likely to bow again once I pull it back out of the box?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I received mine this week and yesterday had my first game with it,such a great game. The misaligned board does mean that we have to have the long sections overlap but its not a massive problem, just difficult placing in the middle sections. I have written to Fantasy Flight to ask for a replacement board but i would say to everyone seeing this thread, do not worry, the game is still brilliant to play and Fantasy Flight have great customer service when it comes to replacing anything faulty or missing. Hopefully the new board comes soon as we only have 4 of our group there yesterday to play and now we have people fighting over the opportunity to play it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi guys, i've received an email reply from Fantasy Flight about this so thought i would share it.

 

'Sorry about the delay in getting a hold of you. We sadly are undergoing structural change here at the customer service department which has resulted in a slow down of parts replacement and response to general requests.

We would like to inform you that we've received your request for a replacement board for the A Game of Thrones Board Game 2nd Edition.

Fantasy Flight Games wants you to have the best materials possible when you purchase our games, and we sincerely apologize that your copy of A Game of Thrones Board Game 2nd Edition is experiencing any issues, therefore we will gladly send you a new game board at no cost to you.

We have ordered a new batch of replacement boards. We had originally hoped these would arrive in January but due to the methodical steps of making sure all issues are addressed and due to delays in shipping for Chinese New Year, this shipment is expected to arrive around mid-February (approximately February 13th). At this time, we will begin shipping the requested replacement boards. We will follow-up with an email when we begin sending the boards out. '

 

so i should be getting a new board by end of February.

Hope this helps any of you who haven't heard anything yet or haven't yet acted upon their warped boards


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 After seeing a couple of reports of the "warped" playing boards I decided to open up my copy that I got for Christmas and see if I needed to contact customer support. I had previously opened the game and separated all the house pieces into separate ziplock bags (for when I did play) and went over the rules. Sadly I haven't had time to play it yet (Heck, I just got to play the LCG with a third person for the first time the other day.)

Anyway, sent out an email to CS. Hopefully I can get a replacement board still. Maybe they will even do something about my damaged punch-out tokens. Which, by the way, wasn't FFG's fault. The entire board game was damaged in one of the corners which caused some damage to each of the punch-out sheets in that corner as well as slight damage to the board itself.

I'm looking forward to my first game though, with or without any replacements.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neemo said:

how long does it take them to respond...is it better to email them directly or to fill out the customer help form?

i emailed them friday last week and its now tuesday with no response...

 

It took them about a week to get back with me about the mis-cut board and another week for another response on some punch-out replacements. Just be patient and wait, the email will come.

Share this post


Link to post
Share on other sites

awesome thanks

i was going to email them again but figured i'd post in here to see what hte response time usually is :)

such a great game

i nearly won in round 4 then 4 of the 5 players ganged up on me and reduced me to 2 strongholds...it was tense! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Greetings,

We have an update regarding your replacement board for A Game of Thrones: The Board Game Second Edition.

Fantasy Flight Games has received its shipment of replacement boards, and is now processing all requests in the order they were received. You should expect to see your request processed within 2-4 weeks, depending on your location.

We apologize for any inconvenience this may have caused, and appreciate your understanding and support. As always, please contact us directly if you have any further questions or concerns, and good luck in your fight for the Iron Throne.

 

That's the email they have sent out recently. I posted the whole email the other day in response to your question Illuvatar, but I assume it didn't allow the post because I included the "Sincerely FFG blah blah" at the bottom of the email.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just wanted to add, I recently got the game, noticed the warped game board, sent a single email to parts replacement @ FFG and in just over a week I received the replacement.  Really impressed with their customer service and quick turn-around time.  I created this account just to express my satisfaction. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...